

Programmaatiline välireklaam on jõudnud Eestisse


Programmaatiline välireklaam on jõudnud Eestisse
Bauer Media Outdoor toob Baltikumi turule programmaatilise välireklaami
Bauer Media Outdoor Estonia kuulutab välja uue ajastu Baltikumi välireklaamis: programmaatiline välireklaam on nüüd kättesaadav Eestis ja naaberriikides. See uuenduslik lahendus ühendab Baltikumi reklaamiturud Euroopa programmaatiivse müügi võrgustikuga, pakkudes reklaamiostjatele ja agentuuridele automatiseeritud meediaostu, reaalajas kampaaniate optimeerimist ning senisest suuremat paindlikkust ja täpsust.

"See on loomulik samm selle suunas, et välireklaam Eestis muutuks innovaatiliseks, andmepõhisemaks ja paremini kättesaadavaks. Reklaamiostjad soovivad kiireid, paindlikke ja mõõdetavaid lahendusi, mis annavad reaalseid tulemusi. Oleme ühed esimesed, kes pakuvad võimalust osta välireklaami samamoodi nagu digitaalmeediat- see avab Baltikumi välireklaamis uue peatüki. Usun, et programmaatilise välireklaami automatiseeritus, täpsus ja paindlikkus toovad kõigile veeldi paremaid tulemusi" ütleb Erki Roosimägi, Bauer Media Outdoor Estonia juht.

Mida see tähendab?
- Kampaaniate planeerimine ja ost toimub automatiseeritult spetsiaalsete platvormide kaudu
- Reklaami saab kohandada reaalajas, arvestades kellaaega, asukohta, ilmastikuolusid ja käitumuslikke andmeid
- Reklaamiostjad saavad suurema kontrolli eetriaja ja eelarve üle, ettevõtted aga täpsemad prognoosid ja läbipaistvuse
"Digitaalne välireklaam on täna väga hästi positsioneeritud, et kindlustada enda koht kaasaegses reklaamitehnoloogia võrgustikus. Reklaamiostjad otsivad tähendusrikkaid, reaalajas toimivaid viise auditooriumi jõudmiseks erineavtes kanalites. Programmaatiline reklaam juhib digitaalsete välimeedia lahenduste järgmist kasvulainet. See pakub ostjatele üle Euroopa juurdepääsu kvaliteetsele inventarile, nutikamale sihtimisele ja paindlikkusele, mida tänapäeva kampaaniad nõuavad" märgib Dom Dunne, Bauer Media Outdoor programmaatilise reklaami kommertsjuht.
Bauer Media Outdoor tegutseb 12 Euroopa riigis, hallates üle 110 000 välimeedia reklaamkandja. Meie missioon on pakkuda brändidele tõhusat ja uuenduslikku viiisi sihtrühmadeni jõudmiseks, luues samal ajal ühiskondlikku väärtust ja vähendades keskkonnamõju.
Share:

